Usługi dostępne są również zdalnie. Za pomocą profesjonalnego oprogramowania.
- bez wychodzenia z domu,
- bez dodatkowych kosztów i stania w korkach,
- w dogodnym czasie możesz przesłać dokumenty elektronicznie zachowując u siebie oryginały.
Jeśli ta forma jest dla Ciebie przyjazna polecam zapoznać się z kolejnymi etapami przygotowania:
- Wypełnij załączony formularz, w którym wyrażasz zgodę na podpisanie umowy z CREDO celem współpracy.
- Umowę o prowadzenie księgowości wraz z aktualnym cennikiem otrzymasz mailem.
- Wydrukuj umowę w 2 kopiach, podpisujesz czytelnie i przesyłasz pocztą (oba egzemplarze) wraz z wymienionymi załącznikami do biura CREDO. Jeden egzemplarz umowy po podpisaniu przez CREDO prześlemy z powrotem do Ciebie.
- Zeskanowane lub sfotografowane faktury (wszystkie) za miniony miesiąc przesyłasz mailem do 7-go dnia miesiąca następującego po nim.
- Do 14-go dnia miesiąca otrzymujesz przelewy do ZUS, listy płac.
- 18-tego dnia miesiąca otrzymasz wysokość kwot podatków PIT,CIT, VAT oraz zestawienia podsumowujące dane za poprzedni miesiąc. Deklaracje zostaną złożone za Państwa przez CREDO na podstawie pełnomocnictwa.
Możliwe jest też:
- sporządzanie raportów, sprawozdań,
- inne usługi wg oddzielnego zlecenia.