iKSIĘGOWOŚĆ 24

Usługi dostępne są również zdalnie. Za pomocą profesjonalnego oprogramowania. 

  • bez wychodzenia z domu, 
  • bez dodatkowych kosztów i stania w korkach,
  • w dogodnym czasie możesz przesłać dokumenty elektronicznie zachowując u siebie oryginały.

Jeśli ta forma jest dla Ciebie przyjazna polecam zapoznać się z kolejnymi etapami przygotowania:

  1. Wypełnij załączony formularz, w którym wyrażasz zgodę na podpisanie umowy z CREDO celem współpracy.
  2. Umowę o prowadzenie księgowości wraz z aktualnym cennikiem otrzymasz mailem. 
  3. Wydrukuj umowę w 2 kopiach, podpisujesz  czytelnie i przesyłasz pocztą (oba egzemplarze) wraz z wymienionymi załącznikami do biura CREDO. Jeden egzemplarz umowy po podpisaniu przez CREDO prześlemy z powrotem do Ciebie.
  4. Zeskanowane lub sfotografowane faktury (wszystkie) za miniony miesiąc przesyłasz mailem do 7-go dnia miesiąca następującego po nim. 
  5. Do 14-go dnia miesiąca otrzymujesz przelewy do ZUS, listy płac.
  6. 18-tego dnia miesiąca otrzymasz wysokość kwot podatków PIT,CIT, VAT oraz zestawienia podsumowujące dane za poprzedni miesiąc. Deklaracje zostaną złożone za Państwa przez CREDO na podstawie pełnomocnictwa.

Możliwe jest też:

  • sporządzanie raportów, sprawozdań,
  • inne usługi wg oddzielnego zlecenia.